sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Long time, No see...

Vaaaiiiii...mi-era dor de scris ceva pe un blog asa ca m-am gandit ca, since I didn't have any luck with my last one, ar cam fi cazul sa o iau de la capat cu unul nou, mai interesant, mai updatat(hopefully!!!) si mai dinamic.
Poza de deasupra e facuta de mine in magnifica padure de langa satul bunicii mele si am sa mai postez vreo cateva, asta ca sa ma laud cu ochiul meu fotografic, dar si pentru ca pozele sunt prea frumoase ca sa stea pur si simplu intr-un folder prafuit la mine pe desktop.
Lately, n-am avut timp sa ma plictisesc de la atatea chestii urate care mi s-au intamplat...important e ca s-au dus si ca NU se vor mai intoarce... :-s Cred!
At any rate, aseara am fost la un Halloween Party care a fost destul de dragut la modul ca mi-a adus aminte de party-urile pe care le faceam in generala la sfarsit de semestru cu toata scoala si ...Mda, stiu! De la o varsta, toate merg invers... :-??
Am foarte multe sa povestesc, gen cosmarul calului( da, marius, iti dedic acel post)...cum mi-am ars hdd-ul de la laptop...cum am picat interviul de la AIESEC...etc. Dar despre astea, ceva mai incolo, mai e si maine o zi...
Cam atat pentru motivatie...
See you around!

Niciun comentariu: