miercuri, 26 noiembrie 2008

Eu nu votez! Tu?

Nu votez pentru ca e miercuri seara si nu stiu daca voi putea sa merg acasa sa votez intrucat rectoratul nu a anuntat daca studentii UAIC au liber joi si vineri, cum are toata tara de altfel.

Nu votez pentru ca nu am dreptul sa aleg pe cineva care nu-mi va influenta viata in vreun fel(am viza de flotant in Iasi, stau cam 300 de zile pe an aici si cu toate astea eu ii pot vota numai pe cei care sunt din orasul in care am domiciliu.)

Nu votez pentru ca pe oricine as vota, oricum nu va face nimic pentru tara asta, pentru oamenii sai, pentru noi(astia de la coada vacii sau ma rog daca vreti o exprimare mai stilizata rotile de la carul tarii).

Nu votez pentru ca votul uninominal ma incetoseaza si mai tare, pentru ca imi scoate la lumina niste personaje foarte dubios ascunse pana acum si care hodoronc-tronc vor sa fie deputati/senatori.

Nu votez pentru ca sunt corecta si nu pot sa am incredere in cei care mint.

Nu votez pentru ca refuz sa ma incred in cineva si mai apoi, in decursul celor 4 ani de domnie, sa fiu profund dezamagita.

Nu votez pentru ca votul meu oricum nu va face diferenta si pentru ca oricum toate sunt „aranjate” in stilul arhicunoscut de romani.

Nu votez pentru ca nu ma intereseaza soarta tarii!

In concluzie, nu votez!

Niciun comentariu: