luni, 21 decembrie 2009

New Year Resolutions

Imi doresc sa ma mai supar, sa nu ma mai doara stomacul, ficatul, inima, plamanii si alte organe interne.
Imi doaresc sa nu ma mai stresez. Imi doresc sa fiu mai aproape de cei dragi. Imi doresc sa fiu mai linistita. Imi doresc sa nu mai mai zbucium de una singura. Imi doaresc sa treaca timpul mai greu cand trebuie sa treaca greu si mai repede cand trebuie sa treaca repede.
Imi doresc sa ma organizez, sa planuiesc si sa iasa totul conform planului. Imi doresc sa am timp pentru mine. Imi doresc sa nu ma mai zbucium intre 2 cai complet diferite. Imi doresc sa nu mai fac alegeri pripite. Imi doresc sa nu mai doara alegerile facute. Imi doresc sa nu ma mai sacrific pentru altii sau pentru mine. Imi doresc sa fie totul mai usor.
Imi doresc sa fiu in locul potrivit la timpul potrivit si suficient pregatita.
Imi doresc toate astea plus inca altele.
Si totusi cat voi putea realiza din astea?


Niciun comentariu: